tomer tomer
Tarih: 23 Aralık 2020

HVAC TİPİ UVC Donanım Projesi İhalesi

DOGUS

HVAC TİPİ UVC DONANIM PROJESİ SATIN ALINACAKTIR

DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ

Doğuş Üniversitesi Dudullu Kampüsünün (HVAC) havalandırma sistemi dahil tüm mekanları içerisine monte edilecek HVAC TİPİ UVC ve diğer UVC donanımı projesi, tasarımı, satın alma, danışmanlık, montesi ve bakım işi 30597 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliği’nin 16. Maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir.

İhale kayıt numarası

2021 / 0002

1-İdarenin

a) Adresi

Doğuş Üniversitesi Esenkent Mah.Natoyolu Cad. No :265 Dudullu Organize San. Sitesi Ümraniye/İSTANBUL

b) Telefon ve faks numarası : 444 7997– 0216 339 80 36

c) Elektronik posta adresi

satinalma@dogus.edu.tr

ç) İhale Dokümanın görülebileceği web adresi

https://www.dogus.edu.tr/

2-İhale konusu Mal/Hizmet/Yapım İşinin

a) İşin Niteliği, türü ve miktarı

Mal, ve Hizmet Alımı İşi , 117 Adet. ayrıntılı bilgiye web sitemizde yayınlanan Teknik Şartname ve İdari Şartname de bulabilirler.

b)Yapılacağı Yer

Doğuş Üniversitesi Dudullu Yerleşkesi Esentepe Mah.Nato yolu Cad.No:265 Dudullu/Ümraniye/İSTANBUL

c) İşin Süresi

Yer Tesliminden itibaren 6 (Altı) aydır.

3-İhalenin

a) Yapılacağı yer

 

Doğuş Üniversitesi Çengelköy yerleşkesi Toplantı salonu Bahçelievler Mah.Bosna Bulvarı No:140 Çengelköy/ Üsküdar/ İSTANBUL

b) İhaleTarihi ve saati

23/12/2020 Çarşamba - Saat 11:30

c) İhale Usulü

Vakıf Yüksek Öğretim Kurumları İhale Yönetmeliği, 16.Madde Açık İhale

 

4. İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler ile Yeterlilik Değerlendirmesinde Uygulanacak Kriterler:

4.1 İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu ve teklif cetveli.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriterler idari şartnamede belirtilmiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İlk ilan tarihinden geriye doğru son 3 yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet mal ve hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri veya devredilen işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde sözleşme bedelinin en az % 25'inin gerçekleştirilmesi şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son on beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin deneyimini gösteren belgeleri, sunması zorunludur.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1. Kamu veya özel sektörde Havalandırma, Aydınlatma ve  dezenfeksiyon işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1
 İhale katılım bedeli olarak,  250 TL (İkiyüzelli Türk Lirası) aşağıdaki hesaba ödenerek, ödeme dekontu paylaşıldığı takdirde ihale dökümanları mail ortamında gönderilecektir.  TEB Bankası Beylikdüzü E-5 Şubesi İban No: Teb Beylikdüzü E5 Şube TR63 0003 2000 0000 0068 1683 50 No’lu HesabaBanka gişelerinden Firma İsmi ve Ödemeye ilişkin İhale Konusu yazılarak ödeme yapılmalıdır. İhale dokümanlarının satın alınması zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ Satınalma Müdürlüğü Çengelköy yerleşkesi Toplantı salonu Bahçelievler Mah.Bosna Bulvarı No:140 Çengelköy/ Üsküdar/ İSTANBUL    adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı  adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda 3 ay süreli geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12.
 Konsorsiyum, iş ortaklıkları ve adi şirket ortaklığı olarak ihaleye teklif verilemez.

13.
 İsteklilerin sözleşmenin uygulanması sırasında ilgili mevzuat gereğince ödeyeceği her türlü vergi, resim, harç ve benzeri giderler ile ulaşım ve her türlü sigorta giderleri teklif verene aittir.

14.
 İhale içerik ve şartları ile ilgili değişiklikler için ihale süresi içinde her türlü zeyilname yayınlama hakkı tarafımıza aittir.

15. Diğer Hususlar: İhale Yönetmeliği’nin 22. Maddesine göre öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Ekler:

Standart Formlar: